Kerkdiensten 21 april

Op zondagmorgen 21 april is er om 9.30 uur in de Dorpskerk en om 11.00 uur in de Michaëlkerk een dienst. Voorganger in deze diensten is ds Arenda Haasnoot.

Voor meer informatie zoals de collectes en de livestreams, zie de links hieronder.

Bijbel & Tosties – 22 april

Voor alle jongeren van 11-14 jaar en 15-20 jaar (iets later) is er weer ‘Bijbel & Tosties’ . Samen leren over de Bijbel en Jezus. In deze bijeenkomsten gaan we een stapje dieper met de jongeren. Het is vooral voor jongeren die meer willen leren over de Bijbel, of voor jongeren waarvan hun ouders graag willen dat ze wat meer te weten komen.

Eerst volgende bijeenkomst is voor 11-14 jaar op maandag 3 juni van 16.45-18.00 uur en van 15-20 jaar van 18.00-19.15 uur. Waar? In de Michaelkerk!
Opgave bij ds. Arenda Haasnoot domineedebrugspijkenisse@gmail.com

Cursus ‘Renovatie van het hart’

Worden als Jezus. Jezus heeft ons leven voorgespiegeld van geestelijke groei en toenemende heiligheid. Een leven van menszijn, in liefde, gerechtigheid en vrede, zoals God oorspronkelijk had bedoeld. Dit staat vaak haaks op onze ervaring. Hoe komt dat? Op basis van de inzichten van Dallas Willard en Alexander Venter (New Wine) gaan we aan de slag met geestelijke transformatie, van ons zelf, de gemeente, zelfs de samenleving. Theorie en praktijk gaan samen op. Van harte welkom aan de cursisten van vorig seizoen. Heb je vorig seizoen niet deelgenomen? Dan heb je natuurlijk wel wat gemist, maar we starten met een samenvatting van het vorige seizoen. Dus ook dan van harte welkom.

We gaan verder met de zoektocht naar antwoorden op vragen zoals:

❖ Wie ben ik?
❖ Wat stuurt mijn gedachten, gedrag?
❖ Geest, ziel en lichaam?
❖ Mijn hart?
❖ Worden als Jezus?
❖ Nu, leven in het koninkrijk van God?
❖ G/geestelijke transformatie?
❖ Waar sta ik in mijn ontwikkeling als volgeling van Jezus?
❖ Het volle leven, ongeacht je omstandigheden?

Data: dinsdagavonden op: 19/9, 24/10, 21/11, 5/1/2024, 27/2,19/3 en 21/5.
Tijd: 19.45 – 21.30
Locatie: Michaelkerk
Info/opgave bij: dejager.peter@gmail.com of predikant_debrug@pknspijkenisse.nl