Ministry cursus module 1

Ervaar jij een verlangen om te bidden met andere mensen en vind je dit spannend of wil je er meer over leren? Kom dan naar de ministrycursus! Tijdens 4 avonden leer je hoe je zorgvuldig omgaat met mensen die voor gebed komen. Je oefent hoe je hardop voor en met iemand anders bid in de kracht van de Heilige Geest. Wat je leert kan je inzetten in de kerk, maar natuurlijk ook in je eigen omgeving. Het is uiteraard niet verplicht om hierna deel te nemen aan het ministryteam. Twijfel je of heb je vragen? Schiet ons dan even aan! Aanmelden kan bij Jan-Willem en Jacoline Visser of Kees Molengraaf.
mailadressen: jacoline.eveleens@gmail.com of keesmolengraaf@gmail.com.
Voor deze cursus heb je een cursusboek nodig. Deze kun je zelf bestellen bij New Wine (module 1) of bij ons. De kosten hiervoor zijn € 12,50. Mocht dit een belemmering zijn, dan regelen we er graag eentje voor
je!
Cursusdata: dinsdag 5, 12, 26 november en 3 december 2024
Tijd: inloop vanaf 19.00 uur. We beginnen om 19.30 u en stoppen om 21.30 u.
Locatie: Michaëlkerk